دستگاه تصفیه هوا مینی در اتومبیل ، دفتر و خانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : jessica


آلاینده های موجود در اتومبیل شما دارای دو منبع است: آلودگی از بیرون که وارد خودرو می شود و آلاینده هایی که در داخل خود خودرو ایجاد می شوند.

دستگاه تصفیه هوا Autowit Fresh 1 حداکثر 8 میلیون قطعه یون منفی / سانتی متر مربع را ایجاد می کند ، باعث می شود هر بار نفس کشیدن در اطراف خود احساس جنگل کردن در جنگل کنید. یونهای منفی به تقویت متابولیسم ، کاهش فشار مغز کمک می کنند و شما را از خستگی ممانعت می کنند.

فیلتراسیون 3 مرحله ای: به طور موثری PM2.5 ، گرده ، دود ، گرد و غبار ، فلوکی ، فرمالدئید ، بو و بوی نامطبوع را حذف می کند.
Ionizer قدرتمند: تا 8 میلیون یون منفی PCS / cm تولید می کند و همیشه هوای تازه را به شما ارائه می دهد.
شاخص کیفیت هوا: به طور خودکار کیفیت هوا را از طریق رنگ های مختلف نشانگر LED تشخیص داده و نشان می دهد.
بدون سر و صدا: حالت سکوت هوا را برای تنفس آسان و آرام تر خوابیدن با صدای بالای تاپ های 35dB ، ضد عفونی می کند.
کیفیت بالا: لنت های ضروری روغن / عطر مجاز ، 3 سرعت جریان هوا ، از طریق کابل USB ، سوراخ های متعدد ورودی هوای CNC.

تمیز نگه داشتن هوا در کابین وسیله نقلیه شما چالش های مختلفی را شامل می شود ، از جمله منابع آلاینده های مختلف و میزان آلاینده بالاتر از آنچه معمولاً در خانه خود پیدا می کنید ، و همچنین روش های محدودی برای فیلتر کردن آلاینده ها وجود دارد. به علاوه ، بسیاری از توصیه های معمول برای حفظ کیفیت بالای هوای داخل خانه با توجه به شرایط منحصر به فرد درون یک ماشین وارونه می شود. دفعه دیگر ما در مورد دستگاه تصفیه هوا هپا صحبت خواهیم کرد.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: